-.-


jag är sämst på att uppdatera känner jag! men jag har inte haft tid och ork till att skriva något, så därför gör jag de nu istället :) veckan har varit väldigt jobbig. jobbat som bara den, plugg, körkort och dåliga nyheter på de har inte gjort saken bättre! men som tur är har jag erica som har fått mig på andra tankar.

helgen har varit näst intill perfekt! i fredes jobbade jag och tog de lugnt med mamma & pappa på kvällen, vi hyrde några filmer och bara mös, de behövde vi. igår jobbade jag till tre, egentligen fyra, men vi råkade stänga lite tidigare. inte mig emot ;) sen blev de snabba ryck hem och duscha för sen bar de av till bromölla på fest. men eftersom vi inte hade kollat varken buss eller tågtider och litade helt på magkänslan resulterade de i att vi fick vänta i stan i nästan två timmar och springa genom stan två gånger :D dessutom tappade erica sin tågbiljett och skulle få "böta" 100 kronor, men vi kom undan på ett hyfsat smidigt sätt ;) väl framme blev det i alla fall hur lyckat som helst!

imorgon är första och sista skoldagen för veckan, sen blir de körlektion och mys med linnéa på de :)) puss ♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det ska bli såååå mysigt! :) Pussss på dig <3

2010-02-01 @ 08:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0