29/3


nu har jag varit sämst på att uppdatera igen! jag har väl inte haft tid antar jag ;) iaf, så är de sista skoldagen imorgon innan påsklovet.. om de känns så jäkla skönt! jag längtar till stockholm som fan :D helgen bara försvann känns de som, blev jobb både fredag och lördag. i lördagskväll blev de bio mer erica och håkan - valentines day! den va riktigt bra! känns fint när hela biosalongen bryter ut i världens gapskratt, jag gillar de ;)
i söndags gick jag upp tidigt, trodde jag, klockan har ju ställts fram (vilket jag hade missat helt). sen körde jag till hässleholm och till amanda, vi jobbade med UF-et och kom en bra bit på vägen. klickade även hem massa nya smycket, ska bli spännande när dom kommer :)) blir ju inte att vi får de förrän amanda kommer hem från barca, jag är dock riktigt avundsjuk! :()
nu har jag precis gjort klart lite plugg, tänkte börja skriva på det muntliga nationella talet också, får väl se hur de blir med den saken. jag är verkligen inte sugen på de! jag som hatar att stå framför världens publik och bara prata fritt.. ingen lysande prestation från min sida kan jag ju säga!

btw, fick min körkort också idag! ingen pudding på den bilden inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0