braaaaa dag!


jag sitter här med världens huvudvärk, efter killen som satt framför mig på bussen idag. han hade så jäkla mycket parfym, så jag blev helt yr. haha :P jag och erica satt och klöktes bakom honom. haha, nog om de :D

i alla fall så är de en jäkligt bra dag och jag är så jäkla bra, nästan lika bra som emma ;) och jag hade inte mycket mer att säga idag, kan inte avslöja för mycket.. har i alla fall inte varit i skolan idag, hänt en massa andra saker. ikväll ska jag hem till erica, och eftersom att hon måste kolla på arn får väl jag med göra de ;)

sista skoldagen imorgon för denna veckan, och vi ha bara två lektioner eftersom de är resurseftermiddag. så sen ska jag köra min sista körlektion på körskolan! braaaaaaaa det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0