dagen med stort D!


nu är jag helt slut i huvudet efter denna helgen, jag skulle behöva en helg till nu direkt! men bara två veckor kvar i skolan, sen är de ju lov igen & det ser jag fram emot som bara den. vi har ju de jäkligt bra egentligen som bara går i skolan två dagar i veckan ;)

i alla fall så var tycklland igår hur trevligt som helst! jag handlade på mig en hel del, så nu ska de väl räcka ett bra tag framöver :D och mamma och pappa fick också med sig en hel del hem, bland annat till studenten. gud vad jag längtar!

idag tänkte jag sova ut ordentligt, men blev väckt vid tio av mamma för att vi skulle åka till bromölla. frida skulle kolla på huset eftersom hon bara har sett de utifrån tidigare.. de planerar ju att flytta in i mormors hus till våren. de är till och med så att jag ser fram emot de :D hade känts konstigt att bara sälja de och vetat att man aldrig mer kommer vara där. bromölla är ju dessutom inget ställe man åker till varje dag ;)

imorgon är det dagen med stort D för min del! :))) halva världen vet ju redan vad de handlar om (av många olika anledningar), men bara för de tänker jag inte berätta de här. MAHA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0