uppdatering?


nu känner jag att det är läge att börja uppdatera lite mer efter tre vekors uppehåll ;) de konstiga är att fast jag inte har skrivit ett skit på 20 dagar har jag ändå hyfsat många läsare. man kan ju undra vad som är intressant att läsa? :D

i alla fall, så tänkte jag sätta igång igen bara för att.. :)) kan ju börja med att berätta att trots att halva gänget bangade stockholm, så tänker inte jag & emma va lika tråkiga, därför åker vi upp några dagar över påsken! och det ska bli jäkligt kul. dessutom behöver jag göra något roligt, efter allt som har hänt.

nu har jag jobbat hela veckan, bara imorgon oh fredag kvar, sen är jag ledig hela helgen. så på lördag åker jag, mamma och pappa till tyskland för att inhandla lite finfina saker ;) imorgon börjar jag inte jobba förrän klockan tolv, passar på att gå till frisören innan då för klipp och sling, vilket verkligen behövs! min utväxt är inte att leka med ;) dessutom har jag bokat alla tider som behövs inför studenten idag, klipp & färg, naglar, baluppsättning och allt annat som hör balen till :)) fick höra runt på massa ställen innan jag till slut hittade tider på xclusive, verkar som att alla är tidigt ute? eller är de kanske bara jag som är sen :P

nu har jag pluggat hela kvällen och emma har varit här och myst, så nu ska jag sätta på en film att somna till. puss och pill ♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa!

Hahaha du har haft många läsare bara att alla går in och tittar om du har uppdaterat vilket du inte har gjort ;)

2010-03-18 @ 17:19:42
Postat av: sv;

precis! trevligt att så många fortfarande är intresserade ju ;)

2010-03-21 @ 18:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0