awesome helg!


helgen har varit den bästa på länge! även om valborg är jäkligt överskattat blev de väldigt lyckat.. dagen började med jobb till klockan fyra, sen blev de käk med håkan, erica och jeppe här hemma, som fortsatte med fest! när håkan sen skjutsade alla som skulle ut till stan, började jag och erica dansa & städa som bara den :D sen blev de en jäkla åktur till sölvesborg med massa skönsång i bilen!
igårkväll blev de grillkväll hos håkan, trots att jag va tröttast i hela världen! ändå stannade jag till närmre ett, innan jag körde hem. höll på att somna i bilen, men jag kom i alla fall hem välbehållen ! :D dagen har bestått av plugg och en liten stunds solande. dock sov jag till två innan mamma väckte mig, så har mer eller mindre sovit bort hela dagen! nu väntar jag på en litet samtal från erica ;)

hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0