graduation!

denna helgen va precis lika bra som förra, om inte bättre! utekvällen i fredags var riktigt awesome, längesen jag hade så kul ute :D stannade i stan till närmre fyra, sen blev de taxi hem! lördagen hade jag planerat med mina fina skolböcker, men blev inte så mycket av de, sov till och från heela dagen kändes de som. men på kvällen fick jag ta mig upp och köra en tur till sölvesborg. spenderade kvällen och natten där och söndagen tillbringades återigen med mitt kära skolarbete! sören va skönt att det snart är öveeeer :D

idag klickade jag hem min studentklänning också! fick världens panik idag när jag och linnea va i stan och jag insåg hur jäkla lite tid det är kvar.. imorgon är det bara en månad! så hela eftermiddagen har jag letat klänningar på nätet. egentligen hatar jag att beställa kläder från internet, eftersom plaggen alltid har en tendens att inte passa mig. men jag hoppas verkligen att denna lever upp till mina förväntningar, så jag slipper leta mer! :D förhoppningsvis har jag den här redan på måndag! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0