soon.

som vanligt börjar jag med att skriva att jag är SJUKT dålig på att uppdatera! men jag har helt enkelt varken haft tid eller ork, därför har jag inte brytt mig om de :P
nu är i alla fall allt som har med skolarbete att göra över, för alltid dessutom. känns helt sjukt! denna veckan har jag två lektioner på tisdageftermiddag, annars är jag ledig i stort sett hela veckan... dock blir de lite jobb på fredag, efter att jag har fixat naglarna.
herregud, vad det händer mycket nu! på onsdag är det skattjakt som står på schemat och vårt lilla lag - "silvriga fisken", ska helt enkelt vara silvriga! haha, tur att vi har livlig fantasi (Y)
helgen har varit okej. började med fest hos erica i fredags, eftersom hon fyllde 18. men de blev inte mycket till festade, eftersom bara jag och emma dök upp. men det var trevligt så länge det varade i alla fall, trots allt som hände.. lördagen ängnade vi i stan för att håkan skulle få tag i skor till studenten och jag skulle köpa mors-dagspresent :) kvällen spenderades i emmas säng med film och godis, vilket jag verkligen behövde. tur att man har finisvänner ibland! just nu känns det som att jag skulle behöva 5000 av den sorten, men jag får nöja mig med de tre finaste just nu :)
idag blev det fika i stugan med mamma, pappa och jeppe innan jag hämtade upp emma. sen körde vi vidare till stan för att hämta upp håkan och erica för att sen köra vidare till bäckaskog och furulundsskolans bal. på söndag är det min tur! men man kan ju hoppas på liite finare väder i alla fall. för idag vart de inget balväder alls, bara massa regn och storm.. och det gillar vi icke!
ajöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0