gekååååååååååås

jag tror detta är tredje gången jag skriver om detta inlägget nu, men de blir ju aldrig som jag vill! tredje gången gillt eller?! ;D i alla fall, eftersom vi va lediga från skolan idag begav jag, linnea och sjöberg oss till ullared. tog nästan 4 timmar upp, på grund av att vi valde lite fel väg, typ HELA tiden! :P (med gps) dock kom vi fram till slut, och tillbringade flera timmar där upp, sen blev de käk och därefter körde vi hem igen :D på hemvägen hittade vi dock rätt direkt, känns bra! ;)

nu är jag dödens trött, så snart blir det sängen för min del. imorgon och på fredag är det jobb som gäller igen, sen är det helg, som för ovanlighetens skull redan är planerad! ser ut att kunna bli bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0